Trött som ett as!

Hej på er! Detta kommer inte bli något långt inlägg men jag är trött, så trött att jag hade kunnat somna nu.
Kom hem ungefär 4 igår från att ha firat Johan som fyller 21, Grattis på dig!
Vi hade roligt och så det var inget som gick snett.
Så gick jag upp vid 10 för jag skulle iväg och jobba, trött som jag var men snälla pappa fick köra mig :) Tackar för det.

Så nu är jag hemma. har precis ätit och ska höra av mig till Samuel och se vad dom ska göra :)
Ni får ha det bra. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Ävelicious

som tack för att du röstade på mig hos Febb, så är du nu länkad i min blogg som jag lovade :)

2009-05-10 @ 21:12:40
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0