äckliga jävla idiot !!!!!!!

Var precis inne på aftonbladets hemsida och fick syn på en artiken som handlade om sin pappa, och hans 4 söner, som har våldtagit sina familjemedelemmar, särskilt dom yngre.
Hur jävla äckligt är inte det då? Jag vet inte vart världen är på väg men jag vill iallafall inte läsa om sånt längre. Finns ingenting jag kan göra, men är man fler så går det iallfall framåt. Tycker ni som mig, att det är äckligt och borde förbjudas (är redan förbjudet men menar att det ska slutas upprepas), så lämna en kommentar !!

Nu till någonting annat. Ligger i min säng och har precis ätit kyckling :) Bad mamma köpa med sig kakor hem se när hon går ut med vovven =D Snacka om att jag aldrig kommer gå ner i vikt av sånt men vem bryr sig? Ska jag sluta äta sånt jag älskar för någon annans skull? HELL NO :D Ge mig socker, chokad, godis, chips, läsk.. Jaa allt sånt där jag älskar ;) Är det någon som har problem med det så säg gärn till :)

Nu ska jag ta och städa i mitt rum, bya säng kläder och slänga tvätten i tvättkorgen m.m. Men ni får ha de så bra :D

Puss på er <3 !!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0