Galen kvinna ?

Hej på er!
Vet att jag suger på att uppdatera men har faktiskt inte haft någon ork. Men säg till oftare för är ändå inne väldigt ofta och då blir jag ju mer peppad till det :)
Vad har jag gjort på det senaste då?
Ja, det kan man undra. Var iallafall på halloween fest igår hemma hos söta Martina med Della och Carro :)
Var helt okej, trevliga människor och sådär. Kan visa några bilder senare på vad vi var :D

Har ju haft lov i över en vecka nu och jag undrar hur det kommer bli att gå upp tidigt på mornarna nu. Det löser sig, right? ;) Hehe :)
Och min rubrik.. Ja, jag är nog en ganska galen kvinna. Jag har nog blivit beroende av nötter haha. Varje gång jag är sugen på någonting så vill jag bara ha nötter. Bättre det än godis... Eller ? ;)

Äsch, nu ska jag ta någonting att äta sen får jag nog koa på någon film. Orkar inte göra så mycket mer idag. Ha det gött, Puss på er :) <3






Jag=H*ra, Della=Djävul, Carro=Strippa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0