Duschen väntar

Hej på er!
Förlåt för väldigt dålig uppdatering idag, men har haft endel att göra även om jag inte vart i skolan.
Gick ju som sagt till Della och agade tacos, och gud det måste vara en favorit hos nästan alla människor :D

Nu är det duchen som väntar för mig, sedan kolla Vänner och sedan sova. Blir väl inte mer än såhär idag, men ni vet hur det är.. Det är inte varje dag man har blogg lust!

Har tänk på en sak, ska faktiskt ta och skita i R, han verkar inte bry sig, hör knappt av sig, har inte träffat varandra på 3 veckor och när jag erbjuder mig kommer det alltid saker i vägen och bla bla bla. Ni förstår? Jag orkar inte med sånt. Vad tycker ni jag ska göra? Fortfarande försöka eller bara ta och skita i det? Jag orkar inte hålla på att toffla efter en kille jag knappt träffat och så.

Aja, nu ska jag in i duschen och sådär. Hoppas ni får en bra kväll :) Puss på er

 


Where is the love !?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0