Hejsan!

Hejhej!
Nu är jag tillbaka igen. I inlägget innan skrev jag ju att jag skulle färga håret, och det gjort jag, färgade faktiskt bara utväxten så nu vet ni det med ;).
Så ingen brunett Jenny här inte :D

Ligger just nu i sängen och äter godis och borde egentligen plugga på religion och EU eftersom jag ska ha prov snart men jag orkar verkligen inte, så ska snart gå upp och hämta någonting att dricka :).
Var iallafall i skolan idag från 12.30 - 17.10, lite segt men men :) Jag klarar mig allt.
Så nu orkar jag inte skriva mer, ni får allta vara nöjda med mina korta inlägg ;)

Puss på er!




Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Yey det finns en till som gillar dom så mycket som mig :D

2009-10-07 @ 21:30:12
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0