Jag är fan grym! :D

Hej på er sötnosar!
Jag mmåste bara berätta att jag är så jävla grym ;) ..
Har övningskört två gånger nu, en gång idag och en i fredags :) Fredagen gick sådär och idag gick det mycket bättre :) Har bara gjort det på en parkering men det där ju typ där som alla börjar, eller hur? :)
Verkligen skit kul att börja bil, längtar bara tills jag är så duktig att jag kan komma ut på små vägar och så :)

Jaja, vad hade ni tänkt att göra idag då?
Jag själv ska plugga och sådär :/ Prov och engelska läxa tills imorgon, ingen snäll själ som vill byta liv med mig imorgon? haha.
Tänkte väl de :)

Har faktiskt inte gjort så mycket i helgen, knappt någonting.
Var ute på krogen en liten liten stund på fredagen med Thessan, sen efter det mötte jag Carro så gick vi hem till mig, låg i sängen och snackade ett bra tag och skrattade som vi alltid gör haha :D
Sen på lördagen var vi hema hos Nicke några stycken och inte alls gjorde mycket, dom drack och så men :)
Nää nu har jag skrivit för idag :D
Hoppas ni har det gött :) Pusspuss


Bild från google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0