Jag har fått beslutångest !!!

I'm back :D Erkänn ni gillar det? :)

Det gick jätte bra att övnings köra idag :) Känner att detta bara går bättre och bättre, och ändå har jag bara övnings kört 4 gånger :).
Så för er som inte har börjat, ta iniativet, fixa någon att köra med eller kör med bil skolan, det är värt det till slut, jag lovar :)

Men nu till det jag vill skriva om.. Jag har fått besluts ångest, ifall jag ska vara hemma och kolla på film och sova tidigt eller ifall jag ska hem till Carro ooch kolla på film hos henne, vad tycker ni?
Det är inte så att jag inte vill till Carro utan det är hela vägen dit som är jobbig att gå haha! Jag är en riktigt latis :D Antagigen därför jjag har besluts ångest :D

Kan väl lika gärna berätta vad jag gjort i helgen, detta tar verkligen INTE lång tid så ni vet :)
Fredag: Skolan, vningskörde och sen mötte jag Carro och Jonte. Vi var ute och gick en stund sen gick vi hem. Var väl hemma runt halv 10, kollade på Mamma Mia (ÄLSKAR FILMEN), och somnade runt halv 11, lyckat va?
Lördag: Vaknade runt 9 för jag sovt så mycket under natten även om jag inte sov så bra. Vid halv ett ble jag upphämtad av Lotta för att vara med på Stray Cats (stavning!?) träningen, alltså vuxenlaget i GCO. Det gick bra och det var skoj. Sedan drog jag hem till Nicke där en massa folk var men var nog hemma runt kvart i 12.
Söndag: Vaknade, skulle följt med Della på Panthers träningen men fick vända för skulle ju övnings köra. Så halv 2 övnings körde jag och nu är jag här. Och fortfarande har bestluts ångest.

Visst låter min helg helt underbar? Njaa, an jag inte riktigt påstå va ;)

Äääsch, ska se till att plocka fram pengar och handla godis och sen bestämma mig för vad jag vill göra :) ha de gött. Puss på er


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Snygga bilder i headern ;D

2009-10-18 @ 19:24:05
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0