Klädstil !?

Jag har kollat runt, liksom många andra har gjort och sett vad alla hade på sig på blog awards.
Nu till frågan, vem tyckte ni hade snyggast klänning och varför?
Jag själv tyckte http://kenzas.se/ hade på sig snyggast klänning men ändå väldigt enkel.
Bella (http://BlondinBella.se/) hade också en väldigt snygg klänning. Ja, smaken är som baken sägs det väl? ;)

Jo, jag bestämde mig förut för att gå till Carro och vi kollade på Isprinsessan, när jag kollar på den filmen ångrar jag att jag slutade i konst åkning :( . Det var så roligt och hade ätt fortsatt men eftersom jag var så ung (gick i 4an), så slutade jag för vi fick en engelska lärare och jag förstod inte vad hon menade m.m.
Men men, det går ju inte att göra någonting åt just nu ändå.
Hade det iallafall väldigt mysigt och tack Carro för en skö söndags kväll.
Kommer antagligen inte träffa R idag, han har inte svarat på mitt senaste sms och då vet jag hur det blir :( Jaja, finns väl fler tillfällen, bara man vet när dom dyker upp så.

Imorgon är det iaf skolan som gäller, börjar 12.30 - 17.10, lite segt men skönare än att börja halv 9 ;).
Sen ska jag väl bara åka hhem och inte göra ett skit. Känner på mig att jag kommer vara trött som ett as men det är väl det ungdoms livet går ut på? ;) Supa och sova bort helgerna haha.

Nä, nu känner jag att detta blir väldigt mycket babbel så ska lägga ner innan det blir för mycket.
Vi hörs av imorgon, och glöm inte svara på:
vem tyckte ni hade snyggast klänning och varför?

Puss på er :)




En bild på mig och Carro :) <3


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Kenza! :D

2009-10-19 @ 13:14:48
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0