LOOOOV :D

Sista dagen i skolan,praktiken på en hel vecka. Guuud så skönt det ska bli :)
Har ingenting planerat i veckan så det kommer vara as gött att bara ta det lugnt :)
Jag mår verkligen inte bra av mina p.piller asså :/ Yr, huvudvärk,illa mående, känns som jag ska spy..
Ska testa att ha dom ett tag till, blir det inte bättre ska jag köra på något annat.
Var exakt såhär första gången också, sen blev det p.stav men då blev mensen (ja, vi tjejer får sånt ;) ) så oregelbunden, orkade inte.

Men jag ska nu ta någonting att äta och sen börja städa i mitt rum för det behövs verkigen :)
Ha de så bra :) PussPuss

Kommentarer
Postat av: Sanna Sjölund

Svar: Skönt att höra att någon tycker som jag, haha!

2009-10-25 @ 14:20:12
URL: http://ssjolund.blogg.se/
Postat av: therese

Du din äckliga sak =). Sluta upp med dina p piller du mår inte bra av det och vi andra får gömma oss för dig.. hihi =)vad ska du anvnda om du inte kan ta dina p piller då? pöss

2009-10-25 @ 22:12:15
URL: http://theessii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uppdatera nån gång då!

2009-11-01 @ 00:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0