Mat inlägg !? ;)

Hej på er! I'm back, and you love it :)
Hur mår ni då? Själv ligger jag i sängen och har dunkande huvudvärk så ska snart upp och ta en huvudvärks tablett och äta någonting.
Har tänk på en grej, varför ska man vara pinnsmal för att få den där killen/tjejen? Är det värt det+ Eller tycker ni inte man ska få äta vad man vill och när man vill. Klart man inte ska äta 1 kg godis per dag, men vill jag ha en kokosboll när jag sitter på ett café, klart jag tar det då. Jag tar ju inte bara ett glas vatten för att verka nyttig när jag inte är det, eller har jag fel?

Jaja, nog om det. Var på praktiken idag, gick väl bra. Samma grej varje dag men det är väl skoj ibland ändå.
Sen åt vi i Bamba (matsat, för er som inte bor i Göteborg eller vet vad det är), och där var det FISK som alltid på tisdagar, och jag äter inte det så fick ju bara ta en tallrik med corn flakes. Så en fråga till er nu som jag mer än gärna vill ni svarar på:
Tycker ni inte skolan borde göra bättre mat?
Dom vill ju så gärna att vi äter och står på oss til ldagen är slut, jo visst gör vi det om maten är god också.

Herregud vilket mat inlägg detta blev då haha. Nej men nu ska jag faktiskt äta (där kom mat in i bilden igen haha),
Så ni får ha det så bra :) Puss på er




Ser det inte lockande ut? ;)


Kommentarer
Postat av: babby

A jag e verkligen SUGEN på att köpa! =) kanske får bli en sväng förbi Gina i dagarna! haha!

2009-10-20 @ 16:11:43
URL: http://lindababby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0