Period vis

Nu är jag tillbaka här, till och med mitt andra inlägg för idag? Inte illa för att vara jag.
Har såna perioder då jag skriver i bloggen, det kanske ni har märkt :) ?
Men vet inte om det är bättre eller sämre, men läsarna (har inte många alls, men glad ändå) ökar ju mer jag uppdaterar. Så om jag bloggar 8 gånger om dagen, undra hur många jag har då? :) haha

Har precis kommit hem :) Var på bil träffen med della,john och en massa andra.
Orkar inte rabbla upp allihopa :) Men det var endel. Kallt som f*n och skit men vi klarade oss genom att sitta i Johns bil och inte göra någonting :D Haha.

Tänkte lägga upp en låt som är sjukt bra, lyssna på den är ni snälla!

http://www.youtube.com/watch?v=OHYcM0mkt_8


Nu är det dags att äta någonting tycker jag, inte fan ska jag sluta äta gott för att andra ska tycka om mig inte ;)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0