saknar

hej på er igen :)
Ligger just nu med iskalla fötter under täcket och pratar skit med Jessi i telefon <3
Var hur längesen helst jag pratade med henne, saknar verkligen våra tider då vi var ute och gick hur länge som helst och pratade om allt och ingenting. Hon är verkligen en kompis man kan lita på och hon är en sån skön person som man inte har några som helst problem att börja prata med :D Låter hon inte helt perfekt? ;) Min lilla pygme :D haha och ändå är hon bara 3 cm kortare än mig (H).

Nä, nu får ni ha det så gött, orkar inte prata mer med er :D Ha det gött :)
Puss Puss !!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaw sötnoos !! Saknar allt de dära med ska du veta :D.. men jag lovar o sväär att de kommer ;)... De kommer mera (8) hahaha Love u babybooo <3333

2009-10-20 @ 21:57:04
URL: http://pygmeen.blogg.se/
Postat av: Erik

Det är verkligen härligt med sånna vänner! :)

Fin blogg, btw!

2009-10-20 @ 22:38:15
URL: http://eririk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0