Sent inlägg!

Jag skrev imorse men då laggade mitt internet så mycket så det kom tydligen inte fram :(
Jaja, har iallafall vart i skolan idag och börjat med projekt arbetet. Jag och 3 tjejer till ska anordna en mode visning i skolan för våran passion, så det kommer bli tufft men även skoj :) vad tror ni?

På tal om ingenting, bara en kommentar på vem som hade snyggast klänning med, kom igen nu folket...
Säg vem ni tyckte :)
Just nu halv ligger jag i sängen, äter riskakor och kollar på Vänner på TV ! :D Det är den bästa serien ever, right?
Och nu ringde Thessan med, bästa vännen =D Love you girl ;)

Nä, nu ska jag kolla klart på vänner men vi hörs :) Puss puss





Saknar dig vännen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0