Studenten 2010

tjenare, nu är jag här igen :) Saknat mig? Njaaae, tänkte väl det ;)
Jag kom hem för ca 30 minuter sedan, så har inte gjort någonting speciellt :)
Vart i skolan idag, men vad annars? ;D Är ju onsdag :)

Hände ändå någon ganska kul i skolan, vi beställde student grejer och det är helt sjukt hur mycket en student mössa kosar. Tror bara student mössan kostade 700 kr :O
Beställde även andra grejer så allt som allt gick det väl på ca 1700 kr. Snacka om mycket pengar för en dag i sitt liv? Nu kommer ni säga "men det är ju en minnesvärd dag". Klart att det är men ska man behöva lägga 20.000 på den? :) Värt att tänkas på :)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska väl försöka plugga lite engelska, städa mitt rum och platta håret, det kan behövas kan jag lova er :D
Vad händer för eran del?

Ha det gött, ska allt ta och göra någontign kul nu,försöka iallafall :D :D
Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0