Tisdag

Hej bloggen!
Jag ligger i min säng just nu och orkar inte röra en fena.
Åt precis mat med, så gott så :) Så nu kollar jag på AFV, eller kollar gör jag väl inte men har på det i bakgrunden.
Vet faktiskt inte vad som händer idag!? Kanske skulle träffa Carro men det återstår att se :)

Var på praktiken idag, gick väl helt okej. Inte direkt mitt framtida jobb kanske, men alltid bra att prestera bra så kanske man kan få extra jobb där sen iallafall ;) Hade jju inte vart helt fel :).
Vad har ni själva gjort idag då?
Ja, jag vet inte vad mer jag ska skriva men tänker att så många har sagt till mig att skriva och då gör jag det, även om det inte är intressant alls:D

Ha de så bra, pöss pöss

Kommentarer
Postat av: ANNA

Sv; Absolut är det så, allt beror ju på ägaren.. Collies är så söta :)

2009-10-13 @ 19:09:19
URL: http://ettsmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0