Belutsånget

Hej på er!

Jg tycker inte det är kul att blogga längre, men ändå skriver jag.
Antagligen för att ingen vill lyssna på mig IRL haha ;D elller vad tror ni?

Ja.. vad har lilla Jenny gjort idag? har vart i skolan eller ja okej då, praktiken.
Sen åkte jg hem, åt, gick ut och träffade Carro :)
å det har inte hänt någonting. Måste verkligen plugg men kan inte göra det hemma, för mycket annat som är roligt.
Jaja, min rubrik.. Vad tror ni det handlar om?

Kan avslöja mig och säga att det handlar om mitt hår.
Jag vet inte om jag ska fortsätta vara hel blondin, att bara färga utväxten, eller ifall jag ska göra massa slingor i håret eller färga det mörkt? Vad tycker ni?
Är väldigt väldigt sugen på att färga håret i någon annan färg.
Liksom tröttnat på denna färgen nu,
Ni kan få se en bild på hur det ser ut just nu och på hur det såg ut när jag hade mörkt.
Så får ni faktiskt ta och skriva en kommentar om vad ni tycker.






(Bilden är väldigt,väldigt,väldigt gammal)


Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv; Ja, det var väldigt sent :O haha

2009-09-29 @ 16:02:33
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0