Längesen

Hejsan!

Var inte igår jag skrev direkt så tänkte att det var på tiden. Måste göra er besvikna och säga att jag inte gjort någonting speciellt sen jag skrev senast.
Men men, nu ligger jag iallafall i sängen och kollar på Greys Anatomy (stavning!?), och jag verkligen älskar det.
För längesen, när det började sändas var jag som besatt, kollade varje avsnitt och sådär men sedan la jag av med det men ändå fattar jag det mesta som hänt. Sjukt va?

Jag har träffat en person också men vet inte vad han tycker om mig, får allt ta och ta reda på det.
Vågar nog inte fråga det framför honom än så ikväll ska jag skicka ett sms, tycker ni det låter töntigt? Då får ni ta och göra det, för jag är ganska blyg just nu.

Och imorgon ska jag antagligen föra håret, och eftersom ni inte kommenterade någonting om det så får det bli en överraskning, men ni vet ju hur urusel jag är på at uppdatera så hårfärgen får ni se någon annan gång.

Jag vet faktiskt inte vad mer jag skriva men det var ju iallafall ett litet inlägg :)
Hörs när vi hörs!
Puss och kram// Jenny





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0