Nu är det fredagsmys, eller?

Hej på er alla idag igen ;) Lite roligt att jag hade lust att skriva faktiskt ;).
Kom hem från skolan för en stund sedan. Hade en riktigt skön dag idag.
Väntar bara på att mamma och pappa ska komma hem och göra ordning mat, är vrååål hungrig.
Det är ju ändå fredag idag och jag och lilla Della hade bestämt oss för att äta nyttigt i kansk onsdags för båda vå känner att vi vill gå ner i vikt !
Men ädå har vi bestämt oss för att gå ut och äta på Amazing Thai imorgon och idag ska jag få kyckling haha, får ta och börja nästa vecka. Alltid svårt att börja med såna under helgerna, eller hur?

Så vad ska jag göra idag? Har absolut ingen aning. Det är bra väder ute och sådär men ändå vet jag inte vad jag ska göra. Hmm.. Säg gärna till om ni vet någonting.
Morgon dagen är iallafall planerad, ska träffa Emma, en tjej vi lärde känna på planet till Turkiet och jag är så avundsjuk på Emma och Sandra just nu men jag berättar inte varför, det svider väl lite men ändå :D. Får man inte brätta, så får man inte ;).

Äsch, nu ska jag ringa mamma och tjata på att dom ska komma hem men vi hörs nog snart igen ;)
Puss på er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0