Snart duschen och efter den kallar sängen

Hej på er läsare, om jag har några kvar? Skriv kommentarer folk ;D
Vad gör jag just nu? Jo, ligger i sängen och kollar på Svenska hollywood fruar, ganska kul faktiskt. Tänk om man kunde ha det som dom? Leva som dom en helg och dom som oss, tror ni dom skulle få panik? Det tror jag, haha.

Jag orkar faktiskt inte skriva om Turkiet resan nu heller men kan skriva att det såg ut såhär:
* Sover
* Vaknar
* Äter frukost
* Går ut för att sola och bada
* Går upp gör ordning sig (Sover en stund)
* Går ut och äter
* PARTY HELA NATTEN LÅNG :D

Klart ni ska få veta mer detaljer om ett tag men när det blir vet jag tyvärr inte.

Idag har jag vart i skolan och efter det åkte jag hem, åt eftersom jag hade ätit någonting på heeela dagen, sen träffade jag Carro och även då mötte vi Robban, Lill Nicke, Stor Nicke och Patrik så satt och pratade med dom ett tag. Så alldeles strax ska jag gå in i duschen och sen kallar sängen efter mig :)
Ska ju upp till praktiken halv 7 imorgon. Vi hörs :)
Ha det GÖTT :D
Puss Puss


Här får ni några bilder från helgen hos Carro :)


Jag och älsklings Jessi :) <3

Jessi och Malin :)


Jag och sötnosen Carro :) <3

Dags för limboooo :D

I love this girl :D Caroline Hellgren ;) <3


Nu orkar jag inte ladda upp fler bilder, men vi hörs :D


Kommentarer
Postat av: natalie

SV: tack :) ja, det kommer det med.. men min kamera mår inte så bra för tillfället. haha

nice blogg du har :)

2009-09-14 @ 22:21:41
URL: http://natalieprytz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0