Tillbaka i Sverige sen snart 2 veckor tillbaka :D

Hej på er!
Er och er, den ända läsaren jag har kvar är väl Liza? Du är mig en trogen läsare Liza lille ;D

Hur är läget med er då? Själv är jag lite små förkyld och nej jag har inte svin influensan bara för jag vart i Turkiet i 2 härliga veckor. Jag ska faktiskt inte skriva om Turkiet utan jag ska bara skriva av mig lite. Det kan behöver 20 i 11 på en torsdags kväll.

Jag har funderat, och det är väldigt länge. Hur vi egentligen skulle klara oss utan kärlek? Jag menar inte bara från partners utan även vänner, kärlek, våra hobbyn och allting!
Skulle vi klara oss? NEJ, inte jag iallafall. Det är så mycket vi människor beger. Vi vill ha den där familjen som alla älskar alla i, som man sitter vid matbordet varje dag och har diskussioner om allting. Sen vill man ha vännerna som har samma intressen och som tycker om en för den man är. Det finns så mycket jag skulle kunna säga om detta men det kommer allt för mycket för mig att skriva. Så det kan komma en annan dag det med.

Vad har jag gjort sen jag kom hem då? Jo, jobbat (ska inte jobba kvar där btw men det är bara mina kompisar som får veta varför) och så har jag ju börjat skolan också. Känns helt okej faktiskt, känns väl alltid så i början innan allting kommer i gång igen. Längtar jag? Nej men jag längtar nåt otroligt till studenten som vi tar tidigt :D
Redan den 27 Maj går alla 3orna ut från Angeredsgymnasiet och gud så roligt jag ska ha det.

Äsch, sitter och babblar om en massa nu bara som är ointressant så jag ska låta er sova för er som ska upp tidigt, själv börjar jag halv 1 så ska upp kl 09,30 för tänkte platta håret och sådär innan skolan :)
Men vi hörs och då ska ni få höra en massa roliga grejer som hände i Turkiet. hoppas ni kommer tillbaka :d
Puss på er

(Kan bjuda på några bilder från Turkiet)















Det får räcka med bilder för idag! Hoppas ni vill kolla fler bilder för någon dag kommer det ett helt inlägg med bara bilder ifrån turkiet!
PUSS OCH GODNATT! :D


Kommentarer
Postat av: Liza

Yes! Jag är fortfarande en trogen läsare ^^..Men hoppas på fler updates i framtiden ;P. Jag gjorde dig faktiskt till "Veckans Blogg" innan Turkiet. Upp till bevis nu :D

2009-09-11 @ 09:18:52
URL: http://justliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0